Koronawirus. Załatw sprawę urzędową – telefonicznie

1

Magistrat informuje: ze względów bezpieczeństwa należy ograniczyć przebywanie w miejscach publicznych – również w instytucjach. Wiele spraw w Urzędzie Miejskim w Stargardzie można załatwić przez telefon lub e-mailowo. Pracownicy UM są do dyspozycji mieszkańców i starają się pomóc,  używając tych form kontaktu.

O to, do jakiego wydziału zadzwonić, aby móc załatwić swoją sprawę, można pytać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, tel. 91 578 48 81. Dostępny jest także e-mail: urzad@um.stargard.pl.

Dokładny wykaz wszystkich wydziałów UM z bezpośrednimi numerami telefonu i adresami e-mailowymi znajduje się tutaj.

Do dyspozycji jest też Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Adres skrzynki elektronicznej ePUAP: /umstargard/SkrytkaESP.

(r)

fot. Julia Chrobocińska/archiwum

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

1 KOMENTARZ

SKOMENTUJ TEKST

Wprowadź swój komentarz!
Wpisz imię