Starostwo. Wydział Komunikacji zmienia system obsługi klientów

1

Zamiast codziennych kolejek przed budynkiem i do biletomatu – rejestracja interesantów za pośrednictwem internetu i przez telefon. Od 2 listopada Starostwo w Stargardzie zmienia system obsługi klientów Wydziału Komunikacji. Decyzja o zmianach podyktowana jest koniecznością przestrzegania nowych obostrzeń w warunkach dynamicznie rosnącej liczby zakażeń SARS- CoV-2.

Mieszkańcy powiatu stargardzkiego, którzy w najbliższym czasie planują rejestrację auta lub wizytę w Wydziale Komunikacji, powinni przygotować się na zmiany. Od poniedziałku 2  listopada br. zgłoszenia osób odnośnie do rejestracji pojazdu, spraw bieżących i prawa jazdy przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy internetowej oraz przez telefon. Nie trzeba więc fatygować się do urzędu, by zająć miejsce w kolejce do biletomatu. Ta forma obsługi od 2 listopada nie będzie już możliwa.

Zdecydowały o tym głównie obostrzenia związane ze stanem epidemii na podstawie przepisów, które wprowadzają ograniczenia w tworzeniu się skupisk ludzi przed i wewnątrz budynku. Wprowadzone zmiany podyktowane są więc troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także pracowników starostwa.  Zachowano przy tym dotychczasową pulę biletów przeznaczonych do pobrania każdego dnia, we wszystkich trzech kategoriach spraw – na czele z rejestracją pojazdów.

Obsługa klientów oparta zostanie głównie na internetowej platformie rejestracji dostępnej przez całą dobę. Osoby, które zarejestrują się za pośrednictwem internetu, będą następnie obsługiwane w Wydziale Komunikacji codziennie w godzinach 8.00 – 13.00.

Platforma internetowej rejestracji dostępna jest pod linkiem: https://bezkolejki.eu/powiatstargardzki

Po otrzymaniu informacji zwrotnej o rejestracji, klient przed wizytą pobierze wydruk w biletomacie.

Umówić się również można telefonicznie w godzinach pracy urzędu. Obsługa klientów umówionych przez telefon zostanie zaplanowana codziennie w godzinach 13.00 – 15.30. Telefoniczne zgłoszenia klientów Wydziału Komunikacji będą przyjmowane pod nr.: 91 4804 804 lub 4804 827. Interesant podczas rozmowy poproszony zostanie o podanie numeru rejestracyjnego auta. W przypadku umówienia telefonicznego, wydruk z biletomatu przed wizytą nie będzie konieczny.

Starostwo zachęca również mieszkańców do korzystania z dostępnych stale narzędzi, umożliwiających załatwienie formalności w Wydziale Komunikacji: platformy obsługi ePUAP oraz wirtualnej skrzynki podawczej PWPW. Osoby składające wniosek o zbyciu/ nabyciu pojazdu mogą również korzystać z tej formy kontaktu, a także przesłać informację o sprzedaży lub kupnie auta tradycyjną pocztą.

Wszelkich informacji na temat nowych zasad funkcjonowania wydziału, zasięgnąć można w godzinach pracy Starostwa (8.00 – 16.00), dzwoniąc na nr tel. 91 4804 812.

(r), fot. – źródło: Starostwo w Stargardzie

Poprzedni artykułPGE Spójnia Stargard. Nie podołali Astorii
Następny artykułKoronawirus. Skokowy przyrost zakażeń w Polsce, znaczny spadek w powiecie


Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

1 KOMENTARZ

  1. Pracownicy wydziału komunikacji to jakaś kpina i żenada! Trzy razy podejście do przerejestrowania pojazdu i za każdym razem durny pracownik żąda czegoś innego jakby za pierwszym razem nie mógł powiedzieć. Trzeba mieć rok urlopu żeby się tam dostać i coś załatwić. Brak kompetencji i empatii dla człowieka uczciwie pracującego debile inaczej nie da się tego nazwać. Potrafią karać za niedotrzymanie terminu a nie można uczciwie zarejestrować pojazdu. Trzeba chyba mieć ze sobą pistolet to może się uda.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj