Masz problemy z dostępnością do świadczeń medycznych? Zgłoś to na infolinii NFZ

0

Na stronie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie widnieje komunikat: „Pacjencie, każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych zgłoś na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.

Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do poradni / przychodni? Drzwi do placówki były zamknięte?

Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia – 800 190 590 – i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.

Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne”.

(r)

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

SKOMENTUJ TEKST

Wprowadź swój komentarz!
Wpisz imię