Na stronie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie widnieje komunikat: „Pacjencie, każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych zgłoś na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.
Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do poradni / przychodni? Drzwi do placówki były zamknięte?
Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia – 800 190 590 – i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.
Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie.
Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne”.
(r)
Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!