Zmiana obsługi klientów Wydziału Komunikacji

0

Od 19 lipca zaszły istotne zmiany w obsłudze klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stargardzie. Po długiej przerwie nastąpił powrót do biletomatu (od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00).

Z uwagi na duże zainteresowanie usługami komunikacyjnymi oraz ograniczoną ilość dostępnych w danym dniu biletów, jedna osoba będzie mogła pobrać bilety do maksymalnie dwóch usług (np. rejestracja pojazdu+ odbiór dowodu stałego).

Ponadto:

– nie obowiązują umówienia telefoniczne,

– rezerwacja internetowa, zostaje czasowo zawieszona.

Jednocześnie starostwo przypomina o możliwości dokonania rejestracji pojazdu drogą elektroniczną:

https://www.esp.pwpw.pl/?fbclid=IwAR3IKYxvgO3jLsO0oi1U4uVmGRq4kMrdsyuGnf5zgUN8-jC-eQiaJd4MimM

Z kolei w Kancelarii Ogólnej starostwa można:

– dokonać zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu

http://eboi.powiatstargardzki.pl/dokumenty/pokaz/698.dhtml

– wyrejestrować pojazd, np. w związku z demontażem

http://eboi.powiatstargardzki.pl/dokumenty/pokaz/625.dhtml.

(r)

Poprzedni artykułKarta Dużej Rodziny w nowej aplikacji
Następny artykułPobiegnij Tropem Wilczym       


Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj