Akcja likwidacji azbestu

0

Ponad 50 ton szkodliwego azbestu usunięto z prawie 70 nieruchomości w całym Stargardzie – informuje magistrat. Niebezpieczne odpady zostały odebrane od mieszkańców i później unieszkodliwione. Pieniądze na ten cel poszły z budżetu miasta, ale miasto zdobyło też dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Łącznie z dachów w Stargardzie – zarówno z domów mieszkalnych, jak i altanek działkowych – zniknęły prawie 53,5 tony azbestu. W ramach działań pokrycie zawierające ten materiał zostało zdemontowane, odebrane od właścicieli nieruchomości, a potem zutylizowane. To niebezpieczne odpady, które nie mogą trafić do innych śmieci. Ich unieszkodliwieniem zajmują się profesjonalne firmy.

Akcja likwidacji azbestu kosztowała łącznie ponad 53 tys. zł. WFOŚiGW przekazał na to ponad 17,6 tys. zł.

(r)

fot. bazaazbestowa.gov.pl

Poprzedni artykułNie żyje była burmistrzyni Elmshorn – przyjaciel Stargardu   
Następny artykułCamerata Stargard. Koncert Adwentowy z Arturem Haftmanem


Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj