Obsługa klientów w placówkach NFZ, gdy jest więcej zachorowań na COVID-19

0

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu, napisz maila na adres: [email protected] lub [email protected] – informuje Małgorzata Koszur, rzecznik prasowy Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w Szczecinie.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.

Ponadto:

– w indywidualnych sprawach merytorycznych, zadzwoń pod numery:

Zachodniopomorski OW NFZ w Szczecinie: 91 425 11 51,

Delegatura w Koszalinie: 785 251 597;

– w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer 91 425 72 82;

– prześlij do NFZ list na adres pocztowy:

Zachodniopomorski Oddział NFZ w Szczecinie, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin,

Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie, ul. Andersa 34, 75-626 Koszalin;

– skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek ePUAP – dla posiadaczy Profilu Zaufanego – Identyfikator ePUAP:/5rxov9q48d/SkrytkaESP.

Pozostałe adresy e-mailowe:

– zaopatrzenie w wyroby medyczne – [email protected],

– leczenie uzdrowiskowe – [email protected],

– certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ – [email protected],

– ubezpieczenie w NFZ – [email protected],

– wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – [email protected]

lub [email protected],

– składanie skarg i wniosków – [email protected],

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w placówce NFZ, doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.

(r)

Poprzedni artykułBędzie skwer Jana Wojtowicza
Następny artykułNowe ulice w PPNT – nazwane


Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj