Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu, napisz maila na adres: [email protected] lub [email protected] – informuje Małgorzata Koszur, rzecznik prasowy Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w Szczecinie.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.
Ponadto:
– w indywidualnych sprawach merytorycznych, zadzwoń pod numery:
Zachodniopomorski OW NFZ w Szczecinie: 91 425 11 51,
Delegatura w Koszalinie: 785 251 597;
– w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer 91 425 72 82;
– prześlij do NFZ list na adres pocztowy:
Zachodniopomorski Oddział NFZ w Szczecinie, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin,
Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie, ul. Andersa 34, 75-626 Koszalin;
– skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek ePUAP – dla posiadaczy Profilu Zaufanego – Identyfikator ePUAP:/5rxov9q48d/SkrytkaESP.
Pozostałe adresy e-mailowe:
– zaopatrzenie w wyroby medyczne – [email protected],
– leczenie uzdrowiskowe – [email protected],
– certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ – [email protected],
– ubezpieczenie w NFZ – [email protected],
– wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – [email protected]
lub [email protected],
– składanie skarg i wniosków – [email protected],
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w placówce NFZ, doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.
(r)
Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!