W ramach programu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym. Granty PPGR” miasto zdobyło ponad 1,6 mln zł na zakup sprzętu komputerowego dla uczniów. Osoby, które zakwalifikowały się do projektu, muszą teraz wypełnić formularz pozwalający na przygotowanie umowy.
Można go pobrać z załącznika – tu: https://stargard.eu/aktualnosci/granty-ppgr-wypelnij-druk/
Wypełnione dokumenty trzeba podpisać i dostarczyć do Urzędu Miejskiego – osobiście do Biura Obsługi Klienta (ul. S. Czarnieckiego 17) albo zeskanować i wysłać na adres e-mail: [email protected]. Jest na to czas do 15.07. (piątek). Dodatkowo w przypadku zmiany danych osobowych podanych w oświadczeniu na zakup sprzętu komputerowego należy dostarczyć dokumenty pozwalające zweryfikować te zmiany.
Ogólnopolski program jest skierowany do dzieci w wieku szkolnym, które pochodzą z miejscowości, w których kiedyś było państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolne, i mają wśród członków bliskiej rodziny byłych pracowników PPGR. W Stargardzie przyjęto kilkaset takich wniosków.
(r)
fot. pexels.com
Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!