Niedawno z dachów w Stargardzie usunięto ponad 54 ton pokryć z azbestem, a już rozpoczął się następny nabór wniosków od mieszkańców, którzy wciąż nie pozbyli się tego szkodliwego materiału ze swoich nieruchomości. Deklaracje są przyjmowane do 31.01.2023 r. (wtorek).
Warto się pospieszyć – w przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje kolejność złożenia dokumentów.
O dołączenie do programu mogą starać się osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje.
Należy pamiętać, że już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe. W razie dodatkowych pytań można zadzwonić pod nr tel. 91 578 38 44.
Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej.
Szczegółowe informacje (Azbest 2023 – ogłoszenie) i deklaracja do wypełnienia są do pobrania tu: https://stargard.eu/aktualnosci/likwidujemy-azbest-zglos-sie/
(r)
fot. bazaasbestowa.gov.pl
Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!