Do końca stycznia (wtorek, 31.01.) przyjmowane są deklaracje od stargardzian, którzy chcieliby pozbyć się azbestu ze swoich nieruchomości. Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej. Inna opcja to pobranie jej z załącznika.
O dołączenie do programu mogą starać się osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje.
Należy pamiętać, że już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe. W razie dodatkowych pytań można zadzwonić pod nr tel. 91 578 38 44.
Załączniki: Azbest 2023 – ogłoszenie i Azbest 2023 – deklaracja, do pobrania tu: https://stargard.eu/aktualnosci/pozbadz-sie-azbestu/
(r)
fot. bazaasbestowa.gov.pl
Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!