Bedzie mniej azbestu w mieście

0

Każdego roku z dachów w Stargardzie znikają tony wyrobów zawierających szkodliwy azbest. Pieniądze na ten cel przeznaczamy z budżetu miasta. Czekamy na wnioski mieszkańców, którzy chcą się pozbyć takich materiałów ze swoich nieruchomości.

Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej. Inna opcja to pobranie jej z załącznika tutaj.

Wnioski można składać do 15.06 (niedziela). Najlepiej jednak zrobić to jak najszybciej. Jeśli chętnych będzie dużo, zdecyduje kolejność kompletnych zgłoszeń. W razie pytań warto również zadzwonić – tel. 91 578 38 44.

O dołączenie do programu mogą się starać osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje. Należy pamiętać, że już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe.

(m)

fot. Canva

Poprzedni artykułSportowa drużyna Pomorza Zachodniego – ze Spójnią Stargard
Następny artykułMAH z wystawą w ARTbusie – do szkół


Zanim dodasz komentarz – zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj